25.3.11

bye2 to you..

hummm..aku harus trima knyataan yg dia xnk dh kwn ngn aku..
yah..aku akn cba mnerima knyataan..wlau hati sush nk trima..
oke trima kasih krna mau kwn dgn aku slama ini...:)
aku sgt gembira bla knl ngn kau..entah knapa..sbb aku jtuh cinta ngn kau kot..haha.
adoi..cinta ini amt gila kan?smpai aku pn bleh gla d buatnya.
ya kau hampa..aku x dpt luah kan isi hati aku dgn dia..
last2 dia pulk dh xnk kwn dgn aku..
smpai bla2 pn aku x dpt umgkap perasaan ini..
aku tau dia xkan trima aku,8lis bagi aku ksempatan utk mluahkan rasa hati yg lma dh tpendam ni..tp....hmmm..x ksampaian..
maybe smpai aku mati pn x tluah ni kan..
aku just nk ckp..'actually,i love u..'...itu je kan..
& jgn sush2 kau nk jwp..sbb aku tau jwpn kau..
aku nk luah je...xnk mgharap...sbb aku xnk pndam perasaan bgini..
klau dh aku luahkan ...maybe aku lega la...lpas tu aku akn hilg dr pdgn kau..kau xkn jmpa aku lagi..:]..tp kau x bri ksempatan kt aku..apa bleh buat kn...oke..lpas ni klu aku jmpa kau..aku akn buat mcm x knl...SUMPAH!sbb itu yg kau nk kan..:]..
p/s::kau jaga kesihatan kau..
     aku xkn dh ucap 'selamat malam' dgn kau lagi dh.:]
     dan aku x kn ke tmpat 1st kita lepak tu..
     sbb mgkin aku akn nangis prgi tmpat tu..
     aku x kn tggu dh text @ kol kau..
     sblum ni mmg bnar,klau kau text @ kol aku..
     on the spot aku akn reply @ jwp..
     aku x nk tlepas sbnrnya..tkut kau mrh..
     hmm...klau aku x text kau..kau marah kan..
     kau ckp aku dh x pduli kn kau lagi...tp sumpah pduli sgt2.
     terima kasih jugk ajr aku b'assalamualaikum bila jwb kol..
     sbb before ni,klau aku jwp kol aku just say 'hello' n the
     last say ''bye'..
     lpas ni maybe xda dh nma 'ucex' tertera dpan skrin hp aku.
     tp..xpa..aku xkn tggu dh..:]..
     lastly,aku gembira kenal dgn kau!!!:D..
     sbb kau la llki yg aku tggu2 utk mntak no hp aku..
     at the last,kau mntak jugk no aku..hepy sgt2..
     & the last story is..OVER.thnx coz wanna be my fren even
     just a while..i happy with you actually..but how i..:/
     bye2 to you..
     u can do that..why i cant?so i must CAN!haha..
     cool sasa cool..
     maybe he is not ur love @ ur fren..
     bye2..:')

No comments:

Post a Comment