6.3.11

SUKA NYAAA

tadi aku prgi dewan futsal..
aku jumpa dia(LELAKI IDAMANKUH~!..^^)...
dia tak tahu aku dtg..
aku mls nk text dia..
aku pulk nk buat surprise..
s'tba nya aku d dewan..
dia dh perasan aku..
aku pn buat tak tahu..
buat muka mcm siput babi sombong..HAHA.
hp aku dlm beg..
dia text aku..'lawa'(lawa mksud nya SOMBONG)
dia pn kol aku tgoK 1 misscall'..
aku pn text dia balik..
'sori hp dlm beg'
dia pn bls mntak aku dduk dgn dia..
aku pn jwp..kjp..lagi main ngn budak kcik nih..
dia pn ckp oke..
tba2 dia text lagi..dia ckp..dia nk balik,mrajuk sbb aku x dduk dgn dia..
aku pn rply blik..
dtg cni la dduk ngn aku..
aku x jgka pn dia nk dtg dduk sblah aku..
al maklum la ramai org kat dewan tu..
tba2..dia dtg dduk sblah..
aku pn tsenyumm..
aku n dia pn bbual...lma dh x dduk samakan..
lpas tu,dia mntak pndah tmpat dduk..dduk sama dgn geng dia..
aku pn ikut..geng dia tgok aku semacam je...
aku x ksah la..
borak2..ktawa..hihi(suka nya sayaa..dpt dduk dgn jejaka idaman nihhh..rasa x nk je dia balik..WAHAHAHA) dia pn nk blik,dia pagi biskut apollo dgn aku...TADAAAAAA...~!^^

aku xnk mkn la apollo ni..dia yg bagi tau...simpan je..HAHAHA..!
HOREY!!!^_^

No comments:

Post a Comment