24.3.11

heloo..tadi aku pgi party bevday ADEK BLURR..
waseh..lpr bgt..x sbr nk mkn..haha
hmm..dlm ksibukan n klaparan d rumah itu..
sjenak aku tringat akn dia..
argghhh...dia lagi..knapa harus dia..?
ptg td dia msz aku..dia ckp..dia xnk kacau aku lagi dh.?what?!!
lalu bkilat mata ku..huh..
aku ckp pd dri aku..
sabar sa sabar..jangan nangis..jgn lmah..
aku cuba..last2..aku pn nangis..huh!aku kalah.BODOH!
smpai la ke bvday party org aku mbawa perasaan ini..smpai la skrg jugk..sdih sgt kan..
kata kwn/\..tp psal nk ptus kwn...hmm..
maybe dia mmg dh xnk kwn ngn aku lagikan..
harus ka aku lpaskan?hurmmm..
arghhh..lupakan kisah tu..

oke d bwh ni ada sdikit gbr yg tlah aku ambil tem party ckit td..:)



 ats ni tem kita org mkn...hihi..

 
 ats ni pulak gbr dugong tdampar..


 atas ini lagi..aku bosan...




 dan ini pulak pg'akhirnya..aku mkn 5 sayap ayam tau..kuat x aku mkn??sdap....kek tu aku x habis mkn..aku x suka kek bvday sbnr nye...sbb jugk aku x suka sgt kek b'sponge..hihi,,

No comments:

Post a Comment